Politica de retur

In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare
severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus,
etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al
curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea
si plata coletului.

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii
pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor,
indoirea usoara a colturilor, etc).

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

CLIENTUL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele
situatii:

Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate.
Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de
curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Produsele au fost livrate sau facturate gresit

Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui
motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la
incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de
returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce
achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile
cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16 Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul
original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

CLIENTUL este obligat sa notifice SC Carpati Import Export S.R.L intentia sa de a returna produsele
achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la
primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre SC Carpati Import Export S.R..

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs
nou, cu conditia notificarii in scris a SC Carpati Import Export S.R. in termen de 14 zile de la receptionarea
produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt
produs.

CLIENTULUI care a notificat SC Carpati Import Export S.R.L ii revine responsabilitatea de a se asigura ca
produsele la care a facut referire vor fi returnate la SC Carpati Import Export S.R.L. in maxim 14 zile
lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire
din partea SC Carpati Import Export S.R.L si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz
contrar SC Carpati Import Export S.R.L considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea
serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar SC Carpati Import Export S.R.L nu este responsabila
pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.

CLIENTUL SC Carpati Import Export S.R.L nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT
si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

 

Conf.O.G. 34/2014 art. 16 SC Carpati Import Export S.R.L isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea
produselor care:

– prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele
extrem de fragile sau casabile (daca este cazul).

– produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului
de catre SC Carpati Import Export S.R.L. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac
returnari in numerar sau ramburs.

 

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de
catre CLIENT, nu se ramburseaza.

 

Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul
in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului
conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea
produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.

Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta
la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului
online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate
cu cerintele clientului.